פנית אלי לפרטי, קיבלת תשובה שלא מרצה אותך אז פנית לPayPal.
גם בPayPal סגרו את התביעה שלך בטענה שאני צודק, ואתה ממשיך לחפש לעשות בלאגן.
אני אמרתי לך, תפנה בצורה
נורמלית ומסודרת, תשלח את הקבלה ותקבל החזר כספי כמו שהובטח.
אתה מעדיף לעשות רעש וצלצולים, לפנות לPayPal בטענות שגנבו אותך, לפרסם תלונות פה בפורומים - במקום לדבר איתי בצורה הגיונית ולקבל החזר?
ולהגנתי אני אגיד לך שוב גם כאן, השרת לא נפל אלא האתר שלך הספציפי היה בעייתי.
ואם אתה רוצה הוכחה לכך - על השרת היה לך יותר מאתר אחד - והאתר השני היה זמין במשך כל אותו הסופ"ש.
אם השרת היה נופל - גם האתר השני היה נופל. אחרי שהתלוננת שהאתר שלך לא זמין במשך יומיים אני תיקנתי לך את ההתאמה של השרת לשרת - אפילו שזה בתחום אחריות הלקוח לטפל באתר שלו.
במידה ואתה עוד מעוניין לדבר כמו בנאדם, אתה יודע איך להשיג אותי. שבוע טוב!
