1. נכון לא קיבלת שרת לאחר 72 שעות אבל בדיוק 5 דקות מאז ששילמת התחלת לחפור נו מה עם השרת נו מה עם השרת
2. קיבלת שרת לאחר 76 שעות ונודע לך שתקבל על ה4 שעות איחור 3 ימים מתנה
3. כשאני משכיר VPS ללקוח אני לא מצפה מימנו שיכנס לי לתוך קבצי הדיירקט אדמין ויתחיל לחבל לי שם ולשנות שם דברים ולגעת בקבצי הרישיון
ולהחליף קבצים
4. אני השארתי עובד שלי במשרד בשביל שיטפל לו בשרת ואמרתי לו שצריך התקנה חדשה במייל והוא לא ענה אז עשינו התקנה
מה רע בזה אני לא מבין עם הלקוח היה מודיע על קניית שרת מעסק אחר לפני ההתקנה הינו אומרים לו אין שום בעיה תודה שהיית לקוח שלנו קח את כספך בחזרה תודה ושלום
5. אחרי שההתקנה בוצעה הוא אומר לי שהוא קנה שרת בחול
6. אני חושב שזה גועל נפש שהוא צריך להתבייש שמשאירים בשבילו טכנאי אחרי שעות הלקוחות בשביל שיעשה משהו בשביל הלקוח כי הוא הרס את הקבצים ואחר כך אומר למה DNS לא עובד הלקוח קיבל DNS תקין והתחיל לגעת ברישיון כי הוא החליט שזה נובע מזה
7. מי שמכיר אותי יודע שאני בודק כל חור בשרת לפני שאני נותן שירות
8. חבל מאוד שיש אנשים כמוהו ברשת
9. נותנים יד לילד הוא רוצה את כל היד
10. מותר לבקש החזר כספי אך עם הוא יקרא בתקנון האתר הוא יראה שנציגי העסק יחליטו בהתאם עם להחזיר החזר כספי (ולפי הנזק שהיה בשרת אנחנו לא חושבים שמגיע לו)
11. שיהיה בהצלחה מישל
אפשר לראות את התקנון שלנו כאן
http://www.malker.co.il/regulations.html
החזרת כספים:
צד א' אינו מתחייב לספק החזר כספי לצד ב', במידה וצד א' ראה לנכון לתת החזר כספי או Credit (כסף הנשמר למוצרים הבאים שתקנו בחברה זו) צד א' ייתן את מה שמגיע לצד ב'.
כל החלטה על החזר כספי מתבצעת על פי שיקולים אישיים של צד א' ואינה ניתנת לוויכוח.
אנו לא רואים לנכון להחזיר ללקוח את כספו מכיוון שהוא הרס דברים בשרת התחיל לשחק עם קבצי השרת ואפילו שינה אותם והחליף קבצים
ומישהו צריך לשלם לטכנאי על ההתקנה הזאת שנעשתה לאחר פעילות שירות הלקוחות
מישל אבקש שלא תגיב אני כולה עונה לאשכולך ולא מצפה להגבה מהצד שלך זה הכל תודה מראש