View Single Post
ישן 01-12-05, 04:09   # 23
911fm
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 56
הודעות: 0

911fm לא מחובר  

אוייש מערכות IBHEB פורומים או כל מערכת מוכנה אחרת מזה השטות הזאת
אז למה בכלל יש פורום תמיכה למערכות? בשביל מה יצרו אותם? בשביל ששם יקבלו תמיכה לגבי המערכת.
אני חושב שהתקנת מערכת זה מעל ומעבר מודים עיצובים מזה השטות הזאת לקוח שלא יודע לעשות את זה בד"כ לקוח שגם יהרוס תפורום ותמיד תצטרך בשלב מסויים להסביר לו מה כן לעשות, איך לתפעל את המערכת לקוח כזה הוא בד"כ הורס את המערכת בצורה כזאת או אחרת וזה נכון כמעט 99 אחוז.

התקנת הפורום או המערכת זה לדעתי מעל ומעבר וגם זה לא חובה.

לגבי תמיכה 24 שעות נו באמת אין לכם לימודים? על מי אתם עובדים בעניים יותר מיזה בן אדם צריך לישון גם לא ?
אתם יודעים מה קשה לי להאמין שגם בטלפון.

וסתם לצורך העניין השעה 3:46 לפנות בוקר

דור לא זמין אור לא זמין
סגן מנהל אין טלפון בכלל וגם לא לנציג מכירות
הלאה רן התומך לא עונה התקשרתי, וגם אביב וגם ניר לא עונים.
חלקם בכלל לא היו זמינים 3 אנשים שהתקשרתי.
אני לא בא לתומכים בהאשמה אלה למנהלים דרשתם שהתומכים שלכם יתמכו 24 שעות שמשו דוגמא לעובדים שלכם.

הלאה כמה טיפים
רשמתם בעמוד ראשי
ציטוט:
החברה תהיה רשומה בחודש הקרוב במס, מע"מ ותספק קבלות ללקוחותיה
לא מקצועי ומיותר וזה מרק מבריח לקוחות לפחות אתם לא רשומים אל תרשמו ותפרסמו את זה, זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לא רק רושם עליכם זה פשוט מבריח לקוחות שאומרים לעצמם מזה החרטה הזה.
לגבי העיצוב לא אהבתי ממש אבל זה כבר עניין של טעם.

נעבור לגבי בין לקוחותינו
mizrahit-b
לא רשמתי בכוונה כתובת אבל הם לא מאוחסנים אצלכם הם בכלל במקום אחר.

עוד טיפ קטן לגבי התנסחות לדעתי תשנו
ציטוט:
מחיר תלת חודשי
לא נשמע טוב אני בכלל אני לא יודע עם יש לזה משמעות בשפה העיברית אבל זה אני לא בטוח כי אני לא מומחה ללשון מה שכן נהוג לרשום מכיר רבעוני או מחיר לשלושה חודשים גם נשמע יותר נעים לאוזן.

בכל מקרה זה מה שאני חושב לגבי הנושא תהנו תפיקו לקחים וצאו לדרך צלחה