ציטוט:
נכתב במקור על ידי Baku
עכשיו, כשאתה מכין איזושהי עבודה גרפיקאית תחשוב על זה שיש מהצד השני לקוח שרוצה שיקנו ממנו. בשביל שיקנו ממנו לא מספיק לו אתר או לוגו שנראים טוב. הוא צריך משהוא שישדר משהו, שיעביר לקונה איזשהו מסר. .
|
עצור הכול!
תקרא את השם שוב ותפרש אותו.
תסתכל שוב על הלוגו.
אולי תבין שיש מאחורי זה רעיון, וזה לא סתם ספלאש שהחלטתי לשים סתם ככה.
יכול להיות שעדיין לא הבנת, אז אנסה להסביר. למרות שאני חושב שלוגו שצריך להסביר אותו הוא לוגו לא טוב.
בחרנו שם, wildfish, דג פראי, ובחרתי במקום הדרך הרגילה, "טוב השם הוא דג פראי אז נצייר דג פראי", להשאיר את זה כמסתורין, הדג כבר קפץ מהמים וכבר יצא מהמקום שהוא היה נמצא בו, לעולם הגדול. הוא עשה זאת מהר ובבת אחת. לא רואים אותו, אלא רק את מה שהוא השאיר מאחוריו, שזה בעצם הספלאש.