View Single Post
ישן 30-12-11, 23:46   # 5
Gmalaya0x
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: השרון
גיל: 34
הודעות: 414

Gmalaya0x לא מחובר  

בוא נלך רגע על חבילת הפרסום הכי קטנה.

נגיד ובא אליי לקוח שרוצה לפרסם אתר להורדה שירים.
אני קובע זמן להתחלת הפרסום, נגיד ביום ראשון ב16:00 אחרי צהריים, שזאת שעת שיא של מחוברים.

ואז אני מפרסם את התוכן הבא על 50 פרופילים שונים
" חדש!! כנס אחי אתר חדש הכי קל להוריד שיריםם! www.www.ww " זאת סתם דוגמא.
הטקסט ינוסח בהתאם למין, לטעמו וסגנונו של בעל הפרופיל (כל בעל פרופיל יקבל את הטקסט בנוסח שונה שימשוך אותו ואת חבריו לפייסבוק).
ותחשוב שלכל אחד מ50 הפרופילים יש מלא חברים שרואים תפרסומי קיר שלו.

ויש לנו עובדות בשטח של הצלחה!
דף פייסבוק שפרסמנו מכיל מעל 30,700 אלף חברים (תוצאה טובה למדי בהתחשב שקהל היעד הוא מישראל בלבד)
שיר בז'אנר מזרחי כבד שפרסמנו מונה מעל 270,000 צפיות (שזו תוצאה יפה מאוד)


ד"א, חבילות הפרסום ישתנו, אנחנו עדיין חושבים על הכמויות ביחס למחירים בכדי שללקוח יצא יותר משתלם ככל שירכוש יותר.

Last edited by Gmalaya0x; 31-12-11 at 00:08..
  Reply With Quote