View Single Post
ישן 16-10-11, 14:23   # 7
ranko
חבר בקהילה
 
ranko's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2011
הודעות: 68

ranko לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי shuval צפה בהודעה
הממ, זה לא.
פשוט באנגלית הURL לא נעשה ארוך כי הדפדפן לא מחליף את העבדרית לתווים למיניהם, לכן באנגלית לא מתלווים חסרונות שיש עם העברית כמו כתובת URL סופר ארוכה.

לכן באתרים באנגלית שלי אני עושה ששם העמוד יהיה כתיקייה domain.com/name ובעברית זה משתנה מאתר לאתר, אבל משתדל תמיד שלא יהיה סתם page.php?=id
טוב חברה אני עובד עכשיו על פרוייקט שישלו מילות מופתח ב url , ואני לא מצליח לראות "סימנים מוזרים", באיזה דפדפן אתה משתמש?

עריכה:

לפי גוגל אין הבדל גדול בין שני הסוגים כתובת דינאמית וכתובת סטאטית, גם אם ה url הוא ?id=1
http://googlewebmastercentral.blogsp...atic-urls.html
מעניין,

We've come across many webmasters who, like our friend, believed that static or static-looking URLs were an advantage for indexing and ranking their sites. This is based on the presumption that search engines have issues with crawling and analyzing URLs that include session IDs or source trackers. However, as a matter of fact, we at Google have made some progress in both areas. While static URLs might have a slight advantage in terms of clickthrough rates because users can easily read the urls, the decision to use database-driven websites does not imply a significant disadvantage in terms of indexing and ranking. Providing search engines with dynamic URLs should be favored over hiding parameters to make them look static.

Last edited by ranko; 16-10-11 at 14:35..
  Reply With Quote