ציטוט:
נכתב במקור על ידי Daniel
אני לא חושב שיש לך טעם לנסות להעלות את כמות החיפושים... אני בטוח שיש מאות אלפי חיפושים למילה "Yaho" בכל זאת גוגל מציע להחזיר חזרה למילה "Yahoo". אני מסכים עם ההשערה שלך שיש השפעה לזה שמחפשים את המושג, אבל כאן, כש-99% מהאנשים שמחפשים Yaho בעצם מתכוונים למילה Yahoo גוגל בכל זאת מתעדף את Yahoo. וגם במקרה שלך, רוב האנשים שמחפשים Webiya בעצם מתכוונים לחברת הטכנולוגיה, נכון?
זה השערה בלבד, אבל זה נשמע הגיוני, לא?
|
אז במקרה של yaho גוגל רואה שבסופו של דבר רוב הגולשים נכנסים לyahoo או לוחצים על התיקון כך שהם יחפשו yahoo, אז הוא מבין שזו שגיאה. אבל אם תהיה מסה של חיפושים שתחפש webiya ולא תתקן לwibiya, אלא תכנס לwebiya אז הוא יבין שזו לא טעות.