ערב טוב,
אשמח לתת את עמדתי בנושא בכבוד רב ובראש מורם, להלן כמה הבהרות בנושא:
א. לוחות זמנים -
הלקוח הנ"ל (בוריס), לא חתם על שום הסכם \ חוזה, כמו כן לא התחייבנו לעשות עבורו את העבודה במועד זמן מוגדר מראש.
לעיצוב אתר בעל 2 עמודים ומעלה לעולם אנחנו לא נותנים הערכה של 3 ימים, אין הגיון בדבר.
להלן ציטוט מתוך הסכם העבודה שלנו מול הלקוחות: "עמידה בלוחות הזמנים כרוכה ומותנית בשיתוף פעולה בין המעצב ללקוח, איחורים הנובעים מצידו של הלקוח אינם נכללים במניין ימי העבודה על הפרויקט".
בעבודה הנוכחית עם הלקוח, משך זמן העבודה התעכב עקב עיכובים מצד הלקוח בלבד.
בוצעו עשרות שינויים, בין היתר עשרות טלפונים עד לשביעות רצון הלקוח והגשת התוצר הסופי.
מחירים -
הלקוח (בוריס) טוען כי "עשינו עליהם קופה".
לכל לקוח נקבע מחיר שונה על פי אפיון הלקוח וצרכיו.
לעסק אין מחירון קבוע אשר ניתן ללקוחות שעל פיו ניתן להתבסס, לכן לכל לקוח ניתנה הצעה שונה ומחירים שונים.
לסיכום, לא הייתה התנצלות מצידנו כי לא עשינו שום דבר עליו היינו צריכים להתנצל.
התנהגות לא נאותה -
כל לקוח שלנו שקיבל שירות עד היום מכיר בדיוק את היחס האישי שאנו מעניקים לכל אחד מלקוחותינו.
גם לאחר העבודה אנו עוזרים ותומכים ללקוחותינו במתן נושאים שונים, לא רק בגרפיקה.
לכן ה-"תלונות", שקריות בהחלט ולעולם לא נבראו, העסק לעולם לא הגיע לעימות עם אף לקוח.
מענה בנייד ניתן בכל שעות היום ההגיוניות (08:00 - 22:00) ולפעמים מאוחר יותר, אין אנו "מסננים לקוחות", לא היה ולא נברא.
הלקוח הנ"ל קיבל את כל קבצי המקור של העיצוב + גופנים.
בסיום כל עבודה, לאחר הסדר התשלומים, הקבצים נשלחים ללקוח (כל קבצי המקור + הגופנים במידה ונדרש).
בקיצור ולעניין,
אנחנו לא עובדים ולא מעוניינים לעבוד עם אנשים ברמה נמוכה כמו שלך שמשקרים ומשמיצים לשווא.
במידה והייתה בעיה ללקוח, דאגנו לפצות אותו כמו שצריך ולא להשאיר חותם רע, במקרה שלך לא היה שום דבר רע מצידנו ולכן לא נתנצל ולא נפצה על משהו שלא נגרם מלכתחילה.
את כל הקבצים שלך קיבלת בזמן, כמו כן את הקבלות עבור השירות, נשארה קבלה אחת שאותה גם תקבל, אין לנו מה לשמור קבלות בארכיון.
הנושא הובהר לחלוטין ולכן לא נמשיך להגיב בנושא. מי שמעוניין לשמוע עוד בנושא, מוזמן לשלוח הודעה פרטית ולקבל תשובות ברורות ומלאות.
תודה רבה ולילה טוב!
|