View Single Post
ישן 31-05-11, 06:52   # 6
אביחי
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 767

אביחי לא מחובר  

היעילות בפייסבוק לא נמדדת על פי כמות הלייקים.

קשה למדוד בפייסבוק את אחוזי ההמרה וגם את מידת היעילות של הפעילות, ולכן קידום אתרים במנועי חיפוש עדיף.

בכל מקרה, כדאי להכניס את פייסבוק כחלק מהאסטרטגיה ולא האסטרטגיה עצמה (במידה וידועים לשווק נכון).

לכן העדיפות צריכה להיות:
א. קידום אתרים במנועי חיפוש
ב. פייסבוק

כאשר מקדמים אתר אין להסתמך על תנועה ממקור אחד בלבד וחשוב מאוד לשלב כמה מקורות ביחד.
  Reply With Quote