אין ספק שזה הרבה זמן, אולי אפילו יותר מדי זמן.
הגיוני, נורמלי, ניתן להבנה או סתם חוסר מקצועיות ורשלנות - לא נראה לי שמישהו פה יוכל להביע דעה בנושא בלי להכיר את פרטי המקרה.
יש בעיות שניתן להתגבר עליהן ע"י מחשבה ותכנון מוקדמים - שרת גיבוי זאת דוגמה טובה לכך, ויש מקרים שבהם זה קצת פחות אפשרי.
15 שעות שבהן השרת אינו מתפקד כמו שצריך זה בהחלט לא טוב ולא אמור לקרות, אתה עצבני ואין עם זה שום בעיה.
השאלה מה החלק של חברת האחסון בעניין, ממה נבעה הבעיה?
האם הם עשו מה שצריך לפני התקלה כדי שזה לא יקרה מלכתחילה, במהלך הטיפול בהתקלה דאגו שזה יטופל בהקדם האפשרי ולאחר הטיפול בתקלה דאגו לספק הסבר ופיצוי הולם ללקוחות?
בנוגע לתמיכה, אין שום ספק שתמיכה איכותות ומקצועית נמדדת הכי טוב ברגעים היותר קשים.
ברור לכולנו שלהסביר ללקוח לאיזה תקיה להעלות את הקבצים זה לא סיפור גדול, אבל להרים שירות מסויים שקורס "בלי סיבה" יכול לעיתים להיות קצת יותר מסובך.
במקרים מסויימים אי אפשר לתת הערכות זמן מדוייקת, לא בשלבים הראשוניים בטיפול לפחות, כך ששוב אולי זה בסדר ואולי זה סתם חוסר מקצועיות.
מה שבטוח ולא ניתן לעירעור זה שאם התמיכה לא עמדה בציפיות שלך - אז היא לא עמדה בציפיות שלך, נקודה.
בכל מקרה אני מאחל לך (ולחברה) שהשרת יחזור בהקדם.
|