View Single Post
ישן 26-01-11, 01:37   # 23
Dynamo
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: חיפה
הודעות: 535
שלח הודעה באמצעות MSN אל Dynamo

Dynamo לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Daniel צפה בהודעה
אני אגיב רק לדברים שמהם בנוי קידום אתרים כי זה מה שתפס לי את העין.

אי אפשר לכמת בסופו של דבר, אבל קישורים נכנסים כיום שווים הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר מתוכן. אם תרצה, שלח לי ה"פ ואני אתן לך דוגמא לאתר שבמקום ה-6 בביטוי יחסית תחרותי בלי שהביטוי בכלל מופיע באתר. ובעבר הוא אף היה במקום הראשון.

מה זה אופטימיזציה?

וקישורים נכנסים זה לא רק "PageRank" שהחשיבות שלו היא יחסית זניחה. אתה מוזמן לקרוא - יש המון המון מאמרים בנוגע להערכת קישורים, וותק, כמות מ-C-Classים שונים וסוגי הערכות שונות בנוגע לאתר משחקות כאן תפקיד.



ויש דבר אחד שלא ציינת - וזה השפעת הגולשים.

גולש שחיפש "חתול ירוק" ונכנס לתוצאה השנייה - אז גוגל מסיק שהתוצאה הראשונה פחות רלוונטית.

גולש שחיפש "חתול ירוק", נכנס לתוצאה הראשונה, ואחרי דקה נכנס לתוצאה השניה - גוגל מבין שהתוצאה הראשונה כנראה הרבה פחות רלוונטית.


יש On Site - כל מה שבתוך האתר (כותרת, סידור מבנה, מפות אתר למיניהן וסוגיהן),
יש כל מה שמחוץ לאתר - קישורים, איזכורים של שם האתר וכו',
ויש את תגובת הגולשים.


בעבר ה-On site היה הרבה יותר חשוב - ובהקצנה, היית יכול להיות בעמוד הראשון אם כתבת מספיק פעמים את הביטוי והוא הופיע בווריאציות שונות. הקישורים היה עוד משהו בנוסף - ולגולשים כמעט ולא הייתה השפעה.


כיום, מה שמשנה בעיקר זה הקישורים הנכנסים. תגובת הגולשים והתוכן הם "במקום השני".

ה"מהפכה" הבאה שגוגל מדברת עליה - פרסונליזציה אישית שזה כבר משהו שקורה ברמה יותר נמוכה כיום - זה שתגובת הגולשים תהיה הרבה יותר חשובה פר גולש. אבל זה כבר משהו פחות רלוונטי.


בהצלחה.
זאת אומרת שפרסום במקום אחר תורם גם לקידום בגוגל?

וזה תלוי בזמן השהיה שלהם באתר? (זאת אומרת אם אני לדוגמא מוצא שיטה לגרום להמון אנשים להכנס לאתר אבל כנראה שתוך כמה שניות הם יצאו זה עדיין אפקטיבי?)
  Reply With Quote