הכלל הוא פשוט (ולא רק באכסון אתרים), אם אתה לא סומך על מישהו - אל תעבוד איתו.
DRA צודק, השאלות צריכות להיות מופנות לספק השירות שלך מפני שלכל ספק שירות מדיניות שונה.
המדיניות נקבעת לפי הגדרות פנימיות של הספק וכמו כן, בהתאם לחבילת השירות שרכשת.
לדוגמא,
במידה ורכשת מהספק חבילת תחזוקה מלאה עבור השרת, במקרים רבים- לא תקבל גישת SSH לשרת מכיוון שנותן השירות לוקח אחריות מלאה על כל המתרחש בשרת.
כתובות IP, רוחב פס והרחבות שונות - תלוי לגמרי בספק, בחלק מהספקים תקבל כברירת מחדל רוחב פס של 10Mbit, בחלק אחר תקבל 5 ותצטרך להרחיב.
חלק מהספקים יתנו לך X כתובות IP ללא תשלום וכתובות נוספות בתשלום, חלק אחר.. ידרוש תשלום מכתובת הIP הראשונה.
הנקודה היחידה שניתן לענות עליה בבירור היא עניין המרחק הפיזי,
בהנחה שאתה משכיר שרת, כלומר.. לא רוכש חומרה פיזית ומציב אותה בחווה.. אין שום משמעות למיקום הפיזי של חוות השרתים,
בהשכרה של שרת, האחריות המלאה על השרת ותשתיות הרשת והחשמל היא על הספק, ולכן גם אם ישנה תקלה פיזית בשרת.. אין סיבה שתגיע למקום.
|