תלוי אם אתה רוצה מוזיקה חיצונית או פנימית.
אם אתה רוצה מוזיקה פנימית אז יש שתי אפשרויות - או לעשות אימפורט ולשים את השיר בפריים הרצוי או להשתמש באובייקט סאונד:
קוד:
snd = new Sound();
snd.attachSound("title.mp3");
באפשרות השניה חשוב לעשות linkage לשיר הרצוי מתוך הספריה ולקבוע לו identifier עם אותו שם כמו מה שכתבת במרכאות.
אם אתה רוצה סאונד חיצוני פשוט משנים מ-attachSound ל-loadSound:
קוד:
snd = new Sound();
snd.loadSound("title.mp3", true);
המילה true מציינת שהשיר ינוגן בstreaming, כלומר, בזרימה. בנוסף, בloadSound צריך לוודא שהשיר title.mp3 אכן נמצא באותה תיקיה שבה הפלאש נמצא.
בקשר להתחלה וסיום של סאונד - אם אתה רוצה לעשות את זה פשוט אפשר להשתמש ב snd.start וב-snd.stop (השם snd הוא סתם שם שאני בחרתי, זה לא משנה כרגע איך קוראים למשתנה הסאונד).
בפקודה stop אין מה לקבוע אבל בstart אתה קובע מאיזה שניה להתחיל את הסאונד וכמה לופים יש לבצע לסאונד, לדוגמה:
קוד:
snd = new Sound();
snd.loadSound("title.mp3", true);
snd.start(0, 1);
בדוגמה הזאת השיר יתחיל מהתחלה וינוגן פעם אחת בלבד.
אם אתה רוצה לעשות יציאה וכניסה בפיידים, תצטרך לעשות פונקציות שישלטו על הווליום של הסאונד בעזרת הפקודה setVolume. משהו בסיגנון של:
קוד:
snd = new Sound();
snd.loadSound("title.mp3", true);
snd.start(0, 1);
onEnterFrame = function () {
currVol = snd.getVolume();
if (_root.soundStatus == "off") {
if (currVol>0) {
snd.setVolume(currVol-5);
}
}
if (_root.soundStatus == "on") {
if (currVol<100) {
snd.setVolume(currVol+5);
}
}
};
onBtn.onRelease = function() {
_root.soundStatus = "on";
};
offBtn.onRelease = function() {
_root.soundStatus = "off";
};
עריכה קטנה:
אם אתה רוצה לעשות את זה בכפתור אחד:
קוד:
myBtn.onRelease = function() {
if (_root.soundStatus == "off") {
_root.soundStatus = "on";
} else {
_root.soundStatus = "off";
}
};
ותוודא שיש כפתור בשם myBtn.
כמעט שכחתי, תודה ניר

שמחתי לעזור, בהצלחה
