View Single Post
ישן 27-09-10, 16:31   # 10
Kernel
אושיית הוסטינג
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בקעת אונו
הודעות: 2,429

Kernel לא מחובר  

1. לפייסבוק יש בממוצע 73 מיליון מבקרים ביום, שבשעתיים וחצי זה כבר 85 אלף דולר הפסד רק מקליקים. (אם נניח ש-1% מקליק).
2. אחר כך יש שרתי CDN שצריכים לבצע CACHE מחדש ובעצם לבנות את הרשת מחדש - מיליוני GB בתעבורה = הרבה כסף.
3. אחרי זה יש את עלות הטכנאים, היועצים והמומחים ואנשי ה-DB שהועסקו בהתקנה של השינוי הנוכחי שגרם לקריסה של האתר, ובתיקון השינוי שגרם לקריסה = עוד המון כסף.
4. לקינוח, יש את הדו"ח של חברת אנליזת שקר כלשהו, שתציג לפייסבוק כמה כסף הם הפסידו מהנפילה הזו(וייקחו עוד כסף על זה).
5. ובתור טיפ, נוסיף את שעות העבודה שהשקיעו בדוברות של FACEBOOK, עוד כסף.


סך הכל, מדובר בהמון כסף של מכונה משומנת, זו בדיוק הסיבה למה יש להם QA, רשת מקבילה וכו' כדי למנוע תקלות כאלו
__________________
אבי
  Reply With Quote