אורן, עם הידע העצום של יונתן בשרתים אני לא מתווכח, אבל אני חושב שהדבר הבסיסי ביותר זה להסביר ללקוח מה הוא מקבל בשפה שהוא מבין
עוד לפני שאתם מתחילים לגעת לו בשרת, כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם.
ועכשיו עצה לעתיד לבעלי השרתים, אמנם הפעם לאינטרסרב היה מזל והוא ידע למי לפנות.
אבל לפני שאתם מביאים גישת ROOT לכל גורם חיצוני שייכנס אליכם ויעשה לכם תחזוקה,
תדרשו לדעת מה בדיוק הולכים לעשות לכם בשרת, ואם אפשר אפילו שלב אחר שלב, לא זה לא נקרא להיות נאג'ס אלא זה פשוט להגן על הפרנסה שלכם.
|