View Single Post
ישן 17-07-10, 14:04   # 3
Camel
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית ביאליק
גיל: 38
הודעות: 267
שלח הודעה באמצעות ICO אל Camel

Camel לא מחובר  

מספר שאלות

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Yellow Slider צפה בהודעה
אין לי ספק, שזה המקום שכל אחד חייב להיות מאוחסן בו.
אני לקוח שלהם עם שרת יעודי ומקבל מהם תמיכה נהדרת, בכל שעה, כל הזמן.

כשאני מדבר על בעיות מסובכות, אני מדבר על בעיות רציניות, כשיש צורך הם עושים הרבה מעבר למה שהם מחוייבים, כל אחד מהתומכים שם הוא אשף בכל מה שקשור בהוסטינג ועם ידע נרחב מסביב (PHP, SQL, אבטחה ומערכות) הם פתרו בעיות במודולים חיצוניים שהם לא אחראיים עליהם בכלל ודאגו להתאים לי אותם למרות שזה ממש לא בעיה שלהם.

אני לקוח שלהם כבר 7 חודשים בערך, ואני ממליץ בחום, הם אוטמים את השרת מבחינת אבטחה ומנטרים כל פיפס הכי קטן שקורה בשרת, דואגים לסגור הכל עוד לפני שמישהו בכלל מרגיש.

אין עליהם, ברצינות, מי שעדיין לא ניסה לא מבין מה הוא מפספס.

אם יש צורך אני אסרוק קבלה כהוכחה ואעביר למי שצריך.

אור.
1. האם הייתה לך נפילה כלשהי ואם כן לכמה זמן וכמה פעמים.
2. האם ניסית את התמיכה שלהם ב-3 לפנות בוקר?
3. כמה אתה משלם עבור כל האחזקה מסביב כולל אחסון השרת ?
4. מה קורה במצב בו השרת מת (נשרף לו רכיב), האם הם יחליפו לך למשהו זמני עד אשר אתה תצליח לתקן את השרת.
5. האם התמיכה שלהם זה... "תשאיר הודעה נחזור אליך" או שמתבצע על המקום.
6. במקרה ויש לך תקלה, האם אתה מדבר ישירות עם הטכנאים או פקידה שמעבירה לטכנאים ואז נוצר זמן "המתנה" עד שהתקלה מתבצעת.
7. בהמשך לשאלה 6, כמה זמן ממוצע לוקח לפתור תקלה מרגע שהעלת אותה.
8. האם בדקת אותם ביום שישי בערב? (לצורך העניין, כולם יוצאים למסיבות וכל מני כאלה.. האם להם יש טכנאי תורן?)

נראה לי סיכמתי.. אלו שאלות שאתה צריך לענות עליהם ואני אבקש את התשובה לכל אלה.
8 השאלות הללו יתנו לך אינדיקציה האם היא חברה טובה או לא... ואני אשמח לקבל תשובה להם ואולי אף אשקול מעבר כאשר יגיע הזמן.

יום טוב.
  Reply With Quote