מנקודת מבט של מקדם אתרים, אם הפרסומת חדשה ורק הכנסת אותה לאתר אז זה תקין, כמו שהבחור מעלי אמר גוגל סורק את האתר שלך , בודק את התכנים ומתאים את הפרסומות בהתאם לתוכן.
לכן האופטימיזציה של האתר חשובה מאוד. אם הפרסומות ותיקות ועדיין יש ימין שאתה חווה פרסומות באנגלית זה יכול להיות משני סיבות, רוב הסיכויים שגוגל לא הצליח למצוא פרסומת מתאימה לתוכן שלך, יכול להיות בגלל שהתוכן לא מספיק ממוקד, לא מספיק טוב, או אין מספיק תוכן. ויכול להיות שלגוגל אין במאגר פרסומות המתאימות לנושא שאתה מפרסם (כמעט ואין סיכוי).
|