קראתי את כל התגובות, ודימה, שורה תחתונה תמצאו פתרון ל-2 דברים חשובים, שהם הבסיס לפריחת הקהילה:
*תמצאו פיתרון לאימייל, אפשר לעשות משהו בסגנון שזה עדיין אימייל של ספקית, אבל שיהיה רשום מתחת הערה שאם מסיבה מסויימת אין אפשרות לבן אדם להרשם עם מייל של ספקית (ואני מכיר אחלה אנשים ואחלה מתכנתים שלא פה רק בגלל זה), שיתקשר למספר מסויים/ישלח מייל (אבל יענה תוך 24 שעות) והמשתמש שלו ירשם ידנית..
אני מבין את הצורך באימייל של ספקית, אבל מה שקורה בתכלס שאתם מפסידים הרבה גולשים בגלל סיבה פשוטה של פחד מספאם ..
ועוד משהו, הקטע של הקבלה בביקורת, קרה לי מקרה, שההיתי מאוחסן 2 חודשים אצל חברה, שהתגלתה כאן בפורום כאאחת שלא מוציאה קבלות (israkal - וכבר הורדה מעסק רשום),
שפשוט אני עד היום לא יכול לפרסם את הביקורת כי השמוק הזה לא הוציא לי קבלה, באמת שאתם צריכים לבוא לקראת אנשים בקטע הזה..
ולגבי גולשים והחייאת הפורום - עיצוב חדש לא יזיק, מרענן יותר, חי יותר, יש פה מספיק עסקים שישמחו לספק לכם את זה = רוצו על זה.
ואחרי העיצוב ופתרון 2 הבעיות הנ"ל, כבר ירשמו יותר אנשים והפורום קצת יקום לתחייה.
בהצלחה !
__________________
אלון אברג'ל 050-555-66-93
בניית אתרים | קידום עסקים ברשת | שיווק ויזמות | ניהול פרויקטים
|