someone100 בשם מי אתה מדבר רק?
ועוד יותר אם הפרסום הוא מקומי
לא משתלם להרים אתר אינטרנט שכולל תחזוקה שוטפת של תוכן,שרת,דומיין...ושלא נדבר על זה שאתה צריך להחליף עיצוב מדי פעם
ואם המסעדה מכוונת למקומיים האינטרט חשוף לכולם ואחוז הצופים באתרי מסעדות באינטרנט הרבה יותר נמוך מאחוזי הצופים של הפלאיירים שיחולקו בעיר....האנשים שלרוב הולכים למסעדות הם לא קהל יעד צעיר --> מה שיש ברוב האינטרנט...
זה אומר שיהיה לו חשיפה יותר גבוהה לקהל יעד שלו בפלאיירים שיחולקו בבית עסק ובמקומות ציבוריים מאשר באתר אינטרנט...
|