לדעתי כל העניין הוא מחדל ממדרגה ראשונה וחוסר אחריות ממעלה ראשונה שלכם כבעלי החברה
אנחנו כלקוחות לא אמורים להתעניין במתרחש מול החברה הצרפתית כי הכסף עבר אליכם ולא אליהם ולכן כל הסיפורים והמכתבים שסיפרת עליהם כאן פשוט מיותרים ולא מעניינים
מאוד מאכזב חשבתי אתכם לחברה רצינית ואיכותית
קיבלתם הרבה מאוד כסף ביחס לשירות שאתם נותנים אני מאוד מאוכזב
ומאוד מקוה שתמצאו פיתרון מהיר כי אם ביום שני רק תצליחו לשוחח איתם אז מי יודע כמה ימים נוספים יחלפו עד שהאתרים יוחזרו לאוויר
אני מאוד מקוה שתפעלו בקצת פחות שאננות ותעשו כל שניתן כדי להחזיר את השרתים לאוויר
ואם בעל חברה סוגר את הפלאפון שלו בזמן שהשרתים נופלים זה מדאיג מאוד וזה רק מעיד עד השירות המאוד מאכזב שלכם
כי במקום לעלות פוסט בפורום הוסטס מין הראוי היה להתקשר ולהתנצל בפני הלקוחות או לפחות לשלוח מייל
ולעדכן על מהות התקלה
כמו שאתם יודעים לשלוח מיילים כשמועד התשלום מתקרב מין הראוי שתדעו גם כשהמצב הוא כזה
כנראה שיש לכם עוד הרבה מה ללמוד מחברות גדולות ורציניות אחרות חבל
פשוט אכזבה
שבת שלום
Last edited by yoni_ma; 10-10-09 at 05:41..
|