View Single Post
ישן 10-10-09, 05:38   # 32
yoni_ma
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 83

yoni_ma לא מחובר  

לדעתי כל העניין הוא מחדל ממדרגה ראשונה וחוסר אחריות ממעלה ראשונה שלכם כבעלי החברה
אנחנו כלקוחות לא אמורים להתעניין במתרחש מול החברה הצרפתית כי הכסף עבר אליכם ולא אליהם ולכן כל הסיפורים והמכתבים שסיפרת עליהם כאן פשוט מיותרים ולא מעניינים
מאוד מאכזב חשבתי אתכם לחברה רצינית ואיכותית
קיבלתם הרבה מאוד כסף ביחס לשירות שאתם נותנים אני מאוד מאוכזב
ומאוד מקוה שתמצאו פיתרון מהיר כי אם ביום שני רק תצליחו לשוחח איתם אז מי יודע כמה ימים נוספים יחלפו עד שהאתרים יוחזרו לאוויר
אני מאוד מקוה שתפעלו בקצת פחות שאננות ותעשו כל שניתן כדי להחזיר את השרתים לאוויר
ואם בעל חברה סוגר את הפלאפון שלו בזמן שהשרתים נופלים זה מדאיג מאוד וזה רק מעיד עד השירות המאוד מאכזב שלכם
כי במקום לעלות פוסט בפורום הוסטס מין הראוי היה להתקשר ולהתנצל בפני הלקוחות או לפחות לשלוח מייל
ולעדכן על מהות התקלה
כמו שאתם יודעים לשלוח מיילים כשמועד התשלום מתקרב מין הראוי שתדעו גם כשהמצב הוא כזה
כנראה שיש לכם עוד הרבה מה ללמוד מחברות גדולות ורציניות אחרות חבל
פשוט אכזבה
שבת שלום

Last edited by yoni_ma; 10-10-09 at 05:41..