חברים (והפניה כאן היא לספקים וללקוחות כאחד),
מן הסתם- מדובר בתקלה והודיעו עליה בפורום, "לצעוק" על גבי 4 דפים שזה לא בסדר לא יוביל אף אחד לשום מקום.
ללקוחות,
בסיום הפרשה כל אחד יקבע לעצמו כמה עוגמת נפש הדבר גרם לו ויחליט מה לעשות בנושא,
מהכרות אישית בעבר עם מצבים דומים- העובדים בחברה נמצאים עכשיו תחת לחץ רב ותהיו בטוחים שהדבר הראשון בסדר היום שלהם הוא האתרים שלכם,
הנזק שנגרם כאן הוא לא רק לכם- הוא גם לחברת האכסון.
ולחברה,
אין מנוס מלשוחח עם האנשים בטלפון,
הם השקיעו מזמן ומכספם בכם והמדד שלכם הוא לא רק ברמה הטכנית אלה גם ברמת השירות ברגעי משבר.
בואו נשאיר את האשכול הזה פתוח להודעות וללא התנגחויות מיותרות.
|