View Single Post
ישן 25-06-09, 14:20   # 5
veeiw.co.il
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2006
גיל: 34
הודעות: 1,206

veeiw.co.il לא מחובר  

חוק בסיסי, לפני כל העברה לעזוב דלק וקלאץ' עד הסוף. (לשחרר תקלאץ' 2 שליש להשתהות ואז לאט לאט)
חשוב לזכור כל הילוך אתה קודם כל מעביר לאמצע ואז להילוך שאתה צריך לא מראשון ישר לשני קודם לאמצע ואז.

חשוב מאוד לתכנן את הנסיע ולהתאים את המהירות להילוך או את ההילוך למהירות.

עכשיו ככה:
כל פעם שהאוטו עוצר ברמזור או משהו לא משנה אתה שם הילוך ראשון לפני תחילת נסיע שוב. (שמאלה ולמעלה)

הילוך שני זה אחרי נסיע של כמה מטרים שמרגישים שהאוטו מרעיש, הילוך שני זה הילוך זה כח אפשר לסחוב אותו קצת בעלייה. (שמאלה ולמטה)

הילוך שלישי אתה מעביר בסביבות ה 40 קמ"ש שאתה מרגיש את המנוע!, שאתה מעביר לשלישי אתה לא תופס אם היד את ההילוך אתה נותן שתי פליקים למעלה אם יד קמוצה תק תק. (2 נגיעות ישר למעלה)

הילוך רביעי זה כבר אסור בדרכים עירוניות רק בכביש מהיר, זה כמו שלישי רק הפוך למטה ולמטה בשתי פליקים בלי לתפוס את ההילוך אם כל היד. (2 נגיעות ישר למטה)

חמישי זה ימינה ולמעלה.

ושאתה בעליה ברמזור שהאוטו לא ידרדר ויפגע באוטו מאחורה, אתה לוחץ קלאץ' עד הסוף אם בלם, משחרר קצת תקלאץ' עד שאתה מרגיש רעידות ורק אז עוזב בלם ומכניס דלק, ככה האוטו לא ידרדר אחורה. זה ניקרא זינוק בעליה.

ועצירת מטרה (רמזור או משהו, עצירה מוחלטת) עושים בהילוך ראשון/שני.
חשוב לתכנן את הנסיע לפני הרמזור להוריד הילוך, אם אתה על הילוך גבוה ונוסע מהר, תאט קצת ורק אז תוריד.


[: בהצלחה. נהג תמיד בהגיון בלי לחץ והכל יהיה בסדר

Last edited by veeiw.co.il; 25-06-09 at 14:26..
  Reply With Quote