ציטוט:
נכתב במקור על ידי servil
כיום, אם אתם קונים את ה URL שלכם באנגלית ואתם מקדמים מילות מפתח באנגלית זה בהחלט תורם לקידום.
כיום כאשר מקדמים דומיינים בעברית זה לא תורם אך טוענים שהולך לצאת "תרגום" של גוגל ל URL וככה הוא יבדוק אם המילה באנגלית היא המילת מפתח בעברית.
מעבר לכך, אין חשיבות
|
לפי דעתי הוא לא התכוון לשם החברה ככתובת.
אגב, לא טוענים, גוגל כבר היום מבין שאילתאות ומתרגם אותם לשפות. יותר מכך, בדקתי את העניין (באופן מאוד לא "מדעי") ותירגמתי ביטויים מאנגלית לעברית ב-Google Translate (מתוך הנחה שזה אותו מנוע שהם משתמשים בגוגל מנוע החיפוש עצמו), חיפשתי בגוגל ישראל, וקרה לי שראיתי תוצאות באנגלית עם המונח שהתחלתי ותירגמתי אותו.