ציטוט:
נכתב במקור על ידי CasPer.
גיא כמה שאני מכבד אותך ואוהב אותך כבן-אדם אתה לא צודק כאן..
"החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים".
ברגע שפתחת עסק התחייבת לטפל בכל לקוח שלך.. זה כמו שתלך לבוס שלך ותגיד לו עם כל הכבוד לעסק שלך אני עכשיו בטלפון אז לך חפש ת'חברים שלך.. אתה עשית את ההחלטה שפתחת חברה ואתה צריך לעמוד בדברים שאתה מבטיח. כל עוד יש לך התחייבויות ללקוח (גם אם החזרת לו את הכסף.. הוא ביקש קבלה אתה צריך להחזיר לו קבלה.. הוא לא צריך לחכות עד שיבוא לך להתקשר לסבתא של העורך דין שלך .) תתנהג כמו החברות הגדולות פעם הבאה.. תשלח בעת פתיחת החשבון את הקבלה למייל ובכך תפתור את הבעיות האלה
"הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו" אתה הורס לעצמך את השם עם כל משפט שאתה אומר.. חבל
|
אני מוכן לקבל את הטענות האלה, במידה והוא היה מבקש את הקבלות שבוע אחרי פתיח החשבון, שבועיים... אבל לא שלושה חודשים..
אני מוכן להביא לו קבלות, לא אמרתי בשום מקום שלא, העניין שאין לי את הזמן הזה כרגע. כשיהיה לי את הזמן אני יעביר לו את הקבלות
וויתרתי על המון לקוחות עקב כך שאין לי זמן לשלוח קבלות, ואין מה לעשות. אני מצהיר ואין זמן לשלוח
מעניין שבהתחלה הוא לא דיבר איתי על קבלות
בכלל! ואחרי כמה חודשים הוא פתאום נזכר