View Single Post
ישן 04-06-09, 23:03   # 10
Dima
אקס מנהל
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 37
הודעות: 4,641

Dima לא מחובר  

לפי חוקי הפורום, אסור לפרסם ביקורת ללא קבלה.
אך כיוון שמדובר במקרה שהלקוח לא קיבל קבלה והעסק מודה שהוא לא שלח, האשכול נשאר פתוח.

גיא, עצה אישית לי אליך:

כמובן שזה העסק שלך ואתה יכול לעשות בו כרצונך.
אבל אם יש לך עסקים אחרים בזמן שלקוחות מתקשרים אליך אז תיקח עובד תמיכה טכנית או מישהו שיטפל לך בעניין הכספים וככה תוכל להתפנות לעניינים שלך.
ברגע שיש לך עסק עם לקוחות, אתה אוטומטית הופך למוקד תמיכה טכנית ולא משנה באיזה תפקיד אתה נמצא בעסק.

לגבי עניין החזרת הכספים:

זה יפה שאתה מנסה להיות "הוגן" ולהחזיר את הכסף, אבל גם אז ללקוח יש זכות להתלונן על שירות שלא קיבל.
תאר לך מה ייקרה עם לקוח שמרוויח כסף מהאתר שלו? אתה חושב שזה שהחזרת לו כסף על החבילה יספק אותו?