ציטוט:
נכתב במקור על ידי ofirb100
אולי אתה צודק, אבל בכללי זה לא מה שאנחנו רואים.
אני מדבר איתך על נסיון שלי עם PR ולפי מה שאני ראיתי.
תעשה חיפוש בגוגל סתם נגיד "עורכי דין" ותגיד לי האם המיקומים מסודרים לפי PR ?
הרי כמה שיותר קישורים נכנסים ככה הPR יותר גבוה לא ? וכמה שיותר קישורים נכנסים גם ככה המיקום יותר גבוה לא ?
|
לא אולי... זה כמו שאני אגיד לך ש-5+5 זה 30. אבל תגיד "מה? זה 10, תסתכל, זה פשוט" - אבל "מהניסיון שלי - זה 30".
(ואגב - לא, אתה מוזמן להסתכל)
בכל מקרה, PR זה לא הכל - הרלוונטיות משנה הרבה, הרבה יותר.
אם יהיה לך PageRank 10 כי החלפת עם הרבה מאוד אתרי
עורכי דין והאתר שלך הוא על
משחקים - זה בכלל לא אומר שתיהיה במיקום גבוהה.
אני אנסה להמחיש לך את זה בעוד דרך - למה כשמחפשים "משחקים", יאהו לא במקום ראשון? הרי ליאהו יש פייג'ראנק 9. אם אתה אומר "כי זה לא מופיע בדף",
http://www.rail.co.il/ - אתר הרכבת של ישראל, בעל פייג' ראנק 7. למה כשמחפשים "דף הבית" זה לא מופיע במקום הראשון? הרי זה גם מופיע בכותרת!
בקיצור - להגיד שפייג' ראנק זה מגיע למקום גבוהה - זה דוגמא של "האמצעים מקדשים את המטרה" (כן כן, ההפך) - אתה אולי שואף להשיג פייג' ראנק גבוה, אבל אתה משיג קישורים רלוונטים (שחשובים הרבה יותר מפייג' ראנק).
אל תתייחס לפייג' ראנק יותר מידי - יש דברים הרבה יותר חשובים. אם אתה כן מתייחס (ואתה לא צריך) - תזכור שהכוח של כל קישור זה חלקי מספר הקישורים בדף.