View Single Post
ישן 21-11-05, 14:44   # 2
הכומר
קידום ושיווק אתרים
תודה על תרומתך איש! (:
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: תל אביב, ישראל
גיל: 35
הודעות: 1,503

הכומר לא מחובר  

אני אתחיל,
אחריות המנהל ללקחותיו מתחיל במשמעת שלו, הוא חייב להבין שהלקוחות באו לקנות ולא להיות חברים.
יותר מידי פעמים רואים מנהלים מדברים בשיחה הראשונה עם הלקוחות כאילו הם חברים למרות שהלקוחות נהנים בסופו של דבר הם לקוחות ויש יחס אחר שהם צריכים לקבל.

הדבר השני שהמנהל חייב שיהיה לו זה השירותים שהוא התחייב לתת, לא יכול להיות שהוא הבטיח דברים[בעל פה או בכתב] שהוא לא יכול לספק אלא רק בתאוריה.

זהו.

יום טוב,
בן.
  Reply With Quote