ציטוט:
נכתב במקור על ידי תאי קאיש
נסיון אישי והגיון בריא.
גוגל מעדיף לדעת בעצמו מה כתוב בקישור,
מהבחינה הזאת אתה יכול לכתוב בתמונה: "כנסו כנסו", ובtitle: "סקס".
אם אתה מבהיר לו מה הקישור באמת, והוא רואה אותו דבר כמו הגולשים,
זה הרבה יותר טוב וחזק.
וחוץ מזה, מנסיון אישי, אני יודע שתפריט קישורי תמונה חזק הרבה פחות מתפריט רגיל.
תאי.
|
אבל כפתורים מעוצבים יותר מושכים את הגולשים.
וגם זה יותר יפה בעין..
אין איזה פתרון לזה ?