"מה הייתי מחפש כדי למצוא את מה שהאתר מציע?"
התשובה = הביטוי הראשי של האתר.
"אילו ביטויים קשורים למה שאני מציע באתר?"
התשובה = ביטויים משניים.
לשים את רשימת הביטויים המשניים בכלי מילות המפתח של גוגל (adwords tool),
"אילו מילות מפתח נוספות (ובדרך כלל ממוקדות וארוכות) מתאימות לאתר שלי?"
התשובה = "ביטויי קצה" (ביטויים קטנים וממוקדים שמקדמים באמצעות דפי משנה קטנים בעלי חשיבות קטנה באתר.
זה התהליך שאני ממליץ עליו, על קצה הלשון.
כמובן שאפשר לבצע מחקר הרבה יותר מתקדם, להשתמש בהגיון וגם לפתח אותו ספיציפית לפי תחומים.
מקווה שעזרתי.
תאי.
|