ציטוט:
נכתב במקור על ידי FartBoy
לא קראתי את הכל אחרי אימון אין לי כוח לכלום
עכשיו כתבתה שם שהמטרה זה ציונים וכו'
שמע אני לא רוצה לנפץ לך את הבועה(דווקא כן אני רוצה)
יש אנשים מטומטמים אלו החיים לא כולם שווים
והציונים והבית ספר זו דרך להבדיל בין האנשים אני לא אומר שזאת דרך טובה אבל זאת דרך
בדיוק כמו הפסיכומטרי ועוד כמה דברים המיונים של הצבא וכו'
אלו פשוט דרכים להבדיל אנשים
וכמובן שהמערכת דפוקה אתה לא מחדש דבר! שתקום ותכתוב פתרון ותנסה ליישם אותו
אז אני הולך להצדיע לך אפילו אבל להגיד שהבית ספר דפוק וכו' כן זה בעאסה
עכשיו אני תלמד כיתת מופת אני לא משקיע בכלום לא לומד בבית מה לעשות הציונים אצלי בין 54-97 =\
וכן עכשיו אני ישקיע יעבור את הבגרות בתנך וינסה להוציא פסיכו גבוהה יותר כדי לגשת לטכניון
ואם בבית ספר תלמיד אומץ מבר או איך שלא קוראים לכיתות האלו שווה כמוני ואף יותר למה הוא מקבל שעות נוספות ושעות עזר וכו'
ושאני אפילו לא יכול ללמוד מדעית הנדסית ו2 יח' תרגום באנגלית בגלל בעיות תקציב
למרות שאם התקציב הזה ילך לדברים כאלו זה בהחלט יעזור יותר
בכל מקרה זה העולם וצריך לחיות בו ולהגיע לפסגה ואני אישית יודע שזה שבור ואני רק מחפש את ה"חור"
כדי להשתמש בו ולהגיע לפסגה
ואני יגיד לך בשיא האמת מורים שלדעתך מפגרים אל תשים עליהם!
לדוג' המורה למטמטיקה שלי אחד הטובים חינוך מחול מלמד כמו שצריך ולא המורים החראט שקנו את התואר שלהם אם יש להם בכלל אחד כזה בתחנה המרכזית
ויש לי מורה לתנך לדוג' שפשוט לא יודעת ללמד קודם כל היא פשוט לא יודעת תנך פשוט קוראת מהספר (ספר סיכומים כזה כחול) וזהו
עכשיו פעם אחת היא השאירה אותי לבד לעשות מתכונת כמובן שהעתקתי הכל מילה במילה והיא הביאה לי 55
אז... =\
ושלא תגיד שזה בגלל שאני אוהב מצקועות מדעיים למה המורה שלי לכימיה פשוט לא יודעת ללמד
היא יודעת את החומר אבל לא יודעת ללמד לא יכולה להשתלט על כמה אנשים שמפריעים מתחילה ללמד פתאום עוברת לי להיסטוריה מתחילה לספר שטויות
אלו החיים!
|
ראשית,
ברור לי שהציונים נועדו להבדיל בין האנשים לפי רמת הידע והחוכמה, אבל זה פשוט לא עובד בפועל.
למשל, כיום ארגון המורים משבית את הלימודים חלקית. מה זה אומר? המורים בתיכונים (של הארגון) לא מעניקים שיעורי עזר לתלמידים חלשים, ולא מאפשרים שימוש בהקלות המגיעות לאותם תלמידים (עקב ליקויי למידה). נכון שחלק קטן מהמורים מתעלמים מההחלטה ובכך
עוברים על החוק ומסתכנים בפיטורים,
אך כרגע נפגע ציונם של תלמידים רבים אשר לא אשמים במצב כלל
.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Dima
הפוסט שלך נראה כאילו אחד המורים שלך בבית הספר ביקש ממך לחבר סיכום קצר על כל מה שרע בבתי הספר.
בגדול, אני יכול לומר לך שבארץ קיימות מסגרות חינוכיות שלא הרבה יודעים עליהן, טכ"ם זה לא הכל בחיים... זה שאתה נדבקת לטכ"ם כמו דבק ואתה חושב שזה הדבר היחיד שצריך לעניין את כל מי שרוצה להתעסק במחשבים, אתה טועה.
בגדול, אתה עוד צעיר, מוקדם לך מידי עדין לחשוב על טכ"ם ומגמות, תעבור את כיתה ט' קודם ואז תחליט לאן אתה רוצה ללכת, יכול מאוד להיות שטכ"ם זה בכלל לא בשבילך.
Fartboy - בקשר למורים, אם היית יודע איזה מורים היו לי, היית יושב בשקט ולומד בכיתה ואומר תודה לאל שאין לך מורים כאלה.
אין כזה דבר מורה שלא יודע ללמד, כל הקטע בלימודים הוא שאם לא הבנת את החומר, אתה צריך לסכם אותו בבית.
אף אחד לא חייב ללעוס לך את החומר בכיתה, מורה יכול לתת נקודות עניין בחומר או להפנות אותך לנושא מסויים או צורת חשיבה מסויימת כדי להקל עליך להבין את החומר, לא יותר מזה.
לילה טוב לכולם.
|
תראה,
אני מודע לכמות המסגרות והמגמות הקיימות, ולא רמזתי לדלות בהן (אולי רק לדלות התקציבית שמושקעת בהן). אני מדבר על מה שמציגים
בד"כ בחטיבת הביניים. ואגב, אתה יודע מה? משיחות שלי עם תלמידים רבים שמתי לב חלקם הגדול רוצה ללמוד בטכ"מ, וכששאלתי מה מלמדים שם, הם פשוט לא ידעו לענות.
רובם לא ידעו על עיניין המחשבים שם בכלל, וברור לי שכדי להיות איש מחשבים לא צריך ללמוד בטכ"מ.
ובקשר לשיטת ההוראה? לא צריך ללעוס חומר, גם אותי זה מייבש ומעצבן. אבל המרחק גדול מאוד בין לעיסת חומר, לבין בחירה של המורה לשלוח תלמידים לשינון של שעות על גבי שעות (שברוב המקרים הם ישכחו את תוכנו לאחר פחות משבוע).
מצפה לתשובה משניכם.
יום טוב,
איתי.