לפני כשנה ניסיתי (שלא כהרגלי) לפרסם בנוסף לפרסום הרגיל בגוגל, לפרסם גם ב Content Network. קיבלתי תמורה מאד מאכזבת, אבל אמרתי - עברה שנה, אולי משהו השתנה.
בכל מקרה, התוצאות מאכזבות ביותר גם השנה. ביצעתי פרסום גם ב Content Network למשך חודש. הסכומים הם בסדר גודל נדיב.
אחוזי ההמרה לאחר שהוספתי את ה Content Network ירדו בערך בחצי, והעלות per-click קפצה בערך פי שתים. כלומר למעשה קיבלתי בערך רבע מהתוצאות שקיבלתי כשפירסמתי רק אצל גוגל.
זה נתון מאד מאכזב, שמוביל אותי למסקנה שנושא ה Content Netork לא מתאים לי. לא יודע אם אלו הונאות קליקים, אי התאמה של פרסומות לתוכן, או שפשוט אנשים שמחפשים בגוגל משהו ומקבלים פרסומת הם קהל יותר איכותי מאנשים שקוראים מאמר באתר בתחום כלשהו ולא התכוונו לחפש אתר באותו תחום.
אז את הכסף-גוגל שלי אני משאיר לגוגל ולא לאתרים ב Content Network, ומציע למפרסמי AdWords אחרים לחשוב פעמיים לפני שהם מפרסמים ב Content Network
