View Single Post
ישן 31-05-08, 10:47   # 6
פרלין|בר מתוקים
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Sep 2006
גיל: 35
הודעות: 604

פרלין|בר מתוקים לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Panda צפה בהודעה
מה אתם רצינים?

כל הלקוחות שלכם בחרו להמשיך איתכם כי הם נהנו מהתמיכה שלכם, אני חושב שהייתם צריכים להציג ללקוחות אפשרות להחזר כספי או להעברה, ולא לתקוע אותם סתם אם מישהו אחר.
התגובה שלך בכלל לא במקום, אם היית קורא טוב היית מבין, הכל נשאר אותו הדבר: אותו תומך, אותו שרת, רק בעלים אחרים שאליהם צריכים להעביר את התשלום, המחירים נשארים כמו שהם.

וסתם לדוגמא, כש"הוט" החליפו בעלות עם "תבל דיגיטל" לא זכור לי שהם שאלו את הלקוחות אם זה מה שהם רוצים. (רק דוגמא קטנה מתוך רשימה אינסופית של מקרים כאלו.)

שבת שלום.
__________________
בברכה,
אלמוג.

  Reply With Quote