View Single Post
ישן 16-11-05, 02:20   # 2
eur2
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד, וכמובן ישראל
הודעות: 1,395

eur2 לא מחובר  

קודם אני לקוח של שרת יעודי, רכשתי ממנו קופסא.
עכשיו טיב השירות מעולה, גלעד בד"כ עושה ריסט זה לוקח לו חצי שעה עד -40 דק' כולל כל העניין של 012, היה איזה פעמיים שאני התקשרתי וגלעד ישר הרים טלפון מולי ביקש...

השרתים איכות מעולה, (חומרה), לגבי בעיות והכל גלעד עוזר כשיש לו זמן פנוי כי זה לא חלק מהתמיכה שהוא מתחייב אליה אלא אם כן אתה קונה תחזוק ממנו.

ואם גלעד עושה איזה פאשלה פעם ב.... אז הוא יפצה אותך מבלי שתגיד מילה כמו שגלעד חזר אליי היום בערב והסביר לי מה קרה, ומתי הוא יתקן, הציע לי גם לבוא לראות וזה, וגם נתן לי פיצוי הולם מבלי שאני יגיד מילה חח..

סך הכל אני מכיר את גלעד 6-7 חודשים ואני מאוד אבל מאוד מרוצה...

רק בגלל תקרית הפירמוט גלעד טיפה מועמס בימים האחרונים, אבל הוא עונה והכל...

בנוגע לבילבולים בהזמנות וזה, זה קרה לי איתו פעם אחת, שהוא בטעות נתן לי מחיר לא נכון אבל זה היה לפני ששילמנו והכל, אני ביקשתי ממנו מחיר בטלפון באופן מיידי אז אפשר להבין כי לא היה לו אפשרות לבדוק באותה השניה, (שיגעתי אותו איזה שבוע חח)...

בנוגע לחיבור לא שמתי לב שהשרת היה איטי איי פעם מעומס בתקשורת.

הגיע הזמן לחזור למתמטיקה לילה טוב.

יבגני