View Single Post
ישן 30-04-08, 19:29   # 3
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ahoy צפה בהודעה
הכול מתחיל ונגמר בחוזה שנחתם על ידי הספק ומקבל השירות - זה אמור להבהיר לשני הצדדים את מהות השירות ואת התמורה.

מזה נגזרת התכולה, האיכות, אבני דרך לאספקה ותשלום, סעיפי יציאה וכו'.
אתה צודק...אבל גם טועה. מוסר? נגיד ספק שירות שיודע שלא עמד בדרישות אבל לא חתם על חוזה, נקי מאשמה? אולי משפטית אבל לא מוסרית...בכל מקרה, צריך לנסות לפצות עד כמה שניתן.

לגבי השאלות -
1. כשהלקוח לא מרוצה, מנסים לשפר...לא משנה כמה עשית, עדיין לא מרוצה? אין בעיה. משלם אחוזים מסויימים מהעסקה (20-40% בהתאם לכמות העבודה שבוצעה) ושאר הכסף מוחזר.
כמובן, כל זה במידה ולא יידעת אותו בתחילה כי לא יהיה החזר כספי.

2. נפרץ? לא טוב. הפתרון - תיקון הפירצות (כברירת מחדל...) + פיצוי על עוגמת הנפש + הזמן + הDOWN שבוזבז = פיצוי שנקבע בניכם (כגון כסף. היו הרבה מקרים בהם אתרים נפרצו כתוצאת תכנות לא טוב במיוחד ומספק המערכת נדרש לשלם פיצויים). שוב, הכל פריץ בימינו...הפיצוי בגבול הטעם הטוב.

3. כשלקוח דורש משהו שאני יודע בוודאות שמדובר בפירצת אבטחה, אני פועל ככה -
יוצר פרצת אבטחה אצלו בלבד? מחתים אותו על חוזה שידע מראש שאני לא אחרי לפריצות.
יוצר פרצת אבטחה בשרת כולו? פשוט וקל, לא מאשר.
נגיד והלקוח דורש משהו מסויים בגבול הטעם הטוב, אני מבצע. מעבר לזה? לא מתוקף תפקידי כמאחסן...רוצה עוד? שישלם.

4. אני לא יכול לענות על זה כי אני לא מעצב...
(אם מדובר באחסון אתרים, מסביר לאדם שהאתר השני לוקח יותר משאבים וכו'...כמובן, אם זה נכון. אם לא והתנאים שווים, אני מתנצל ומציע לו את המחיר שהצעתי לאחר).

5. לא מבין מה השאלה פה. אם השאלה פה "האם חברות אחסון באמת צריכות מערכות כל שני וחמישי?" - פשוט, תלוי בעסק ובמה שהוא מציע.

6. לא. הלקוח רוצה לקבל את התוצר המוגמר. מה זה משנה מי יעשה אותו?
נגיד במסעדה, אתה מבקש שהשף הראשי יבשל לך? תמשיך לבקש...אתה משלם על המוצר הסופי כך שזה לא משנה לך (לרוב אתה לא יודע על זה).

7. לא. מבחינתי 50 מתכנתים יעבדו לו על הפרוייקט, או 1. הוא יקבל את מה ששילם עליו נקודה (אם יש לו טענות כלפי זה, נשפר וכו').

8. לא. המטרה ב "מחיר מיוחד להצעה זו" היא למשוך את הלקוח...(לרוב יקבל מחיר נמוך מהמחירון)..לא תרצה שיהיו הרבה לקוחות שמשלמים מתחת למחירון נכון?

9. לא. התחייבות ל14 יום זה 14 יום (מבחינתי לפחות...אם ויצא שרשמתי אחרת בתקנון (זכור לי שכן) אז זה נשאר מהעבר..צריך לעבור על זה יום אחד ולרענן שם את הכל).
מבחינה משפטית? אני לא מוסמך לענות לך על זה.

10. אם יש לך עוד שאלות, תפגיז ..

המשך יום נעים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote