ציטוט:
נכתב במקור על ידי Amits
אתה בטוח שבדקת טוב?.
מישהו רשם בדיון-
שירות למכשירי iPod שנרכשו בחו"ל
מכשירי iPod אשר נרכשו בחו"ל מטופלים ב- iDigital (פארק אפק ראש העין או יגאל אלון ת"א)
בהתאם להנחיית חברת Apple העולמית , תנאי בסיסי לטיפול מכשירים שנרכשו בחו"ל הינו צרוף חשבונית הקניה.
טלפון לתמיכה טלפונית עבור iPod הינו- 03-6091999
זה לא בדיוק מה שאמרת,
כמו שאני אמרתי, לא בטוח אל תרשום.
ואיזה מזל לי, אני בראש העין (יש פה איידיגיטל).
|
כן, צודק.
לאחר בדיקה נוספת, הנה ציטוט:
ציטוט:
שירות למכשירי iPod שנרכשו בחו"ל
מכשירי iPod תקולים שנרכשו בחו"ל מטופלים במעבדת iDigital בפארק אפק.
ניתן להגיע עם המכשיר התקול אל אחד ממרכזי השירות, ומשם המכשיר ישלח אל iDigital ויוחזר אחרי תיקון אל מרכז השירות.
שים לב!
על מנת שניתן יהיה לכבד את האחריות, יש לצרף את חשבונית הקניה אל המכשיר.
• לצערנו, אין באפשרותינו לספק שירות עבור מכשירי iPod HP תקולים. עם קהל לקוחותינו הסליחה.
|
ובכן אם יש לך קבלה, תתפרע.
ציטוט:
כמו שאני אמרתי, לא בטוח אל תרשום.
|
חמוד, בתקנון החנות יש הסבר מפורט על איך שאין מימוש אחריות של מוצרי Apple. מכשירי ה-iPod כפי הנראה, יוצאים מן הכלל.
אולי כי יש רק צורך ב-Mail In, מי יודע. העניין הוא שהם לא חייבים לעשות שום דבר.