ציטוט:
נכתב במקור על ידי עמרי שוסטר
אתה מקבל אחריות בכל חנות Apple. הם לא חייבים לך כלום.
התנאי לקבלת אחריות ב-iDigital הוא התאמה בין זמן הרכישה ומספר הרכישה עם הרשומות שלהם. לא רכשת מ-iDigital, לא תקבל אחריות. אתה יכול להמשיך לטעון שכן, אבל הם עדיין לא יתנו לו.
|
אתה בטוח שבדקת טוב?.
מישהו רשם בדיון-
שירות למכשירי iPod שנרכשו בחו"ל
מכשירי iPod אשר נרכשו בחו"ל מטופלים ב- iDigital (פארק אפק ראש העין או יגאל אלון ת"א)
בהתאם להנחיית חברת Apple העולמית , תנאי בסיסי לטיפול מכשירים שנרכשו בחו"ל הינו צרוף חשבונית הקניה.
טלפון לתמיכה טלפונית עבור iPod הינו- 03-6091999
זה לא בדיוק מה שאמרת,
כמו שאני אמרתי, לא בטוח אל תרשום.
ואיזה מזל לי, אני בראש העין (יש פה איידיגיטל).