רומן מה נשמע?
אז ככה לאחרונה יש משהו שנקרא "הסתירה של גוגל" ונראה לי שחטפת אחת כזו. יש להם חוקים נוקשים עם ה-URL שאתה מציג למשתמש במודעה (מה שמופיע בירוק ולא צריך עם HTTP) לבין הכתובת שאליה המשתמש כאמור מגיע בסוף כאשר הוא לוחץ על המודעה.
יש Display URL שזה ה-URL שמוצגת למשתמש מתחת לתיאור שלהמודעה ויש Destination Url שזה הכתובת שתופיע בלינק עצמו של המודעה - אני לא אסביר פה למה זה ככה אבל זה ככה. פשוט ה-Display url צריך להיות זהה לאן שהמשתמש יגיע לאחר לחיצה על ה-destination url.
אם תציג פה או תשלח לי בפרטי את שתי הכתובות שהזנת אולי אוכל לעזור לך יותר במידה ולא הבנת את מה שאמרתי.
|