ציטוט:
נכתב במקור על ידי Jonathan
זה לא המקרה הראשון עם דפי זהב .. הם עבדו על עוד הרבה מאוד אנשים
מה שאתה כותב ממש לא נכון
|
מה זאת אומרת עבדו על הרבה מאוד אנשים? בוא נראה אותך מסביר ל-10 אנשים ביום שלא מבינים כלום באינטרנט איך אתה מביא להם תעבורה דרך מנוע החיפוש גוגל.
תסביר להם מה זה קידום אורגני, מה זה ADWORDS, מה ההבדל בין קישורים ממומנים בצד לקישורים ממומנים מודגשים בראש התוצאות (משהו שאפילו בפורום הזה לא כל אחד יודע מה מו מי) וכו'. אני חותר לכך שקיים קושי בין זה שמישהו שמתעסק באלומיניום כבר 20 שנה יתחיל לנסות ללמוד איך לקבל יותר לקוחות דרך האינטרנט.
לדעתי ההתנהלות של דפי זהב פשוט שגויה. במקום זאת לדעתי צריך להסביר לבעל עסק שקיימת דרך שבעזרתה הוא יוכל להשיג לקוחות פוטנציאלים וזה יעלה לו כמה שהוא ירצה - אם הוא מציב תקציב של 300 שקלים בחודש אז יוצרים לו קמפיין באדוורדס עם תקציב יומי של 10 ש"ח.
כמובן שלא מתחייבים לגבי האיכות של הלקוחות ואפשר גם לקחת עמלה של 10-500 שקלים לחודש על יצירת הקמפיין, ניהולו וכו' תלוי בגודל הקמפיין והזמן הנדרש.