ציטוט:
נכתב במקור על ידי AlonMi
אסף, הדרך בה הצגת את הדברים היא לרע, ולא לטוב. כלומר, במקרה וזאב היה מעצב מושלם, ודואג ללקוח עד תום התהליך, חברת Siteam היתה מקבלת ביקורת מצוינת. לפי דברייך, הביקורת הזו צריכה להיות מופנית לזאב, ולא אליכם.
אני לא רוצה שתבין אותי לא נכון, מבחינתי, Siteam ו-BasicNetworks הן החברות המובילות כאן מבחינת רצינות ועמידות, אך אתה חייב לקבל על עצמך את הביקורת, הן לטוב והן לרע. מה שכן, לשמחתי ראיתי שבסוף ההודעה אמרת שתדבר איתו על העניין, הייתי יכול לחסוך במילים בהתחלה, ופשוט להגיד את המשפט הזה. לעניות דעתי זה היה מראה את החברה באורח רציני הרבה יותר.
תודה ויום טוב,
אלון.
|
כניראה שלא הבנת טוב ,
הוא אמר שאם הלקוח עובר דרכם - האחריות היא גם עליהם ולא רק על המעצב (אם קראתי נכון .)
ולהפך .
במקרה הזה - הלקוח פנה ישירות אליהם ו
לא דרכם (Siteam) אז האחריות היא רק של המעצב , ולא שלהם .
(לפי איך שקראתי את כל התגובות - ככה זה אמור להיות , במידה ואני טועה , תעירו לי . )