ציטוט:
נכתב במקור על ידי SITEAM
בוא נעמיד דברים על דיוקם:
1. זאב הוא לא מעצב בחברת סייטים, אלא מעצב פרילנסר שמקבל מאיתנו עבודות, אם יש.
2. לא ניסית ליצור איתי קשר אפילו פעם אחת, חוץ מאתמול ששלחת מייל דרך האתר, והוא הופנה ישירות לזאב
3. אלכס לא תומך בחברת סייטים אלא מישהו שלקח על עצמו להפנות אלינו לקוחות. למיטב ידיעתי הוא לא עבר הכשרת תמיכה אצלנו, לכן הוא לא תומך שלנו.
4. כל פרויקט שנכנס לחברה מנוהל באופן הבא: אני (אסף), או ליאור שותף שלי יוצרים קשר עם הלקוח, נשלחת הצעת מחיר עם לוגו החברה, הלקוח חותם עליה ויוצאים לדרך לאחר תשלום מקדמה. אני לא יודע מה זאב עשה עבורך, כיוון שזה לא עבר דרכנו (תהיה בטוח בכך, כי לעניות דעתי המחיר שקיבלת נמוך בהרבה ממה שהיית מקבל אם היית פונה "בצינורות המקובלים", דהיינו דרך האתר או ישירות לטלפון. כמו כן, זאב לא יידע אותי על העבודה הזו, שכן הוא לא מחויב לקבל פרויקטים דרכנו בלבד, כיוון שהוא לא עובד קבוע על משכורת, אלא פרילנסר על בסיס תשלום לפי פרויקט.
המסקנה שלי מכל הנתונים הללו היא שהביקורת היא על זאב ולא על סייטים, לכן אני מבקש שתערוך את ההודעה שלך.
בלי שום קשר, אפילו אם הפרויקט לא עבר דרך ההנהלה אבל אחד "העובדים" משתמש בשם החברה, אני מצפה לרצינות, לכן אני אדבר איתו על זה.
מקווה שתפתור את העניינים שלך עם זאב, אבל לנו אין שום קשר לנושא.
לילה טוב
|
אסף, הדרך בה הצגת את הדברים היא לרע, ולא לטוב. כלומר, במקרה וזאב היה מעצב מושלם, ודואג ללקוח עד תום התהליך, חברת Siteam היתה מקבלת ביקורת מצוינת. לפי דברייך, הביקורת הזו צריכה להיות מופנית לזאב, ולא אליכם.
אני לא רוצה שתבין אותי לא נכון, מבחינתי, Siteam ו-BasicNetworks הן החברות המובילות כאן מבחינת רצינות ועמידות, אך אתה חייב לקבל על עצמך את הביקורת, הן לטוב והן לרע. מה שכן, לשמחתי ראיתי שבסוף ההודעה אמרת שתדבר איתו על העניין, הייתי יכול לחסוך במילים בהתחלה, ופשוט להגיד את המשפט הזה. לעניות דעתי זה היה מראה את החברה באורח רציני הרבה יותר.
תודה ויום טוב,
אלון.