View Single Post
ישן 19-12-07, 17:41   # 1
sagi.av
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 295

sagi.av לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי psycho צפה בהודעה
באמת? תמיכה מצוינת? איפה? באי-מייל? ומה קורה שהם מחליטים לשדרג לך ת'חוות שרתים שלהם, בלי להודיע ללקוחות? קרה בהמון חברות "גדולות ונפלאות".

ובת'כלס, לא נראה לך חרטה כל הקטע של 500GB שטח איחסון ו500GB תעבורת נתונים ב5$ ?

עשה לי טובה גבר..
השוק בחו"ל מתאים לאנשים ספיצפים, עם אתר ספיצפי שיודעים להסתדר בשוק האיחסון אתרים, ואנגלית טובה לא בהכרח תעזור להם

גיא
למה אתה כלכך מתעצבן עליו?
ואני בתוך לקוח של חברה מחו"ל יכול להגיד שאני מפסוט, התמיכה מעולה שהשרתים אקסטרה מהירים.
זה שאתה בתוך מנהל חברת שרתים בישראל לא מסוגל להגיע למצב שתוכל למכור בו שרתים בתנאים כאלה זה עניין אחד, אבל אל תפיל את זה על החברות האחרות כל עוד אין לך הוכחות מוצקות ואתה סתם מדבר באוויר.

בברכה,
__________________
שגיא.
  Reply With Quote