רגע הבנתי עכשי משהו כיצאתי עם הכלב מבואס מהדברים של x-ray הבנתי שהכלי של גוגל למדידדת תחרותיות בפרסום די שימושי אחרי הכל, אני יסביר:
תחרותיות בתוצאות האורגניות מובילה בד"כ לתחרותיות בפרסום.
תחשבו לא הייתה תחרות בפרסום אם לא הייתה תחרות בתוצאות האורגניות, כי אם פשוט להכנס לתוצאות האורגניות אין טעם לפרסם בכסף.
הבנתם אותי?
אפשר לראות את זה לדוגמא במילה "ספא", לפי הכלי (אפשר לראות פה -
https://adwords.google.co.il/select/KeywordToolExternal )
המילה הזאת תחרותית מאוד, וכך גם בתוצאות האורגניות.
עוד מילה היא "צימר", כנס תחרותיות גבוהה לפי האתר וכך גם באורגני.
וזה בטח נכון גם בהרבה מילים נוספות.