ציטוט:
נכתב במקור על ידי הכומר
השאלה מה אתה בעצם מחפש? הרבה כניסות או קהל ממוקד, אם תקדם מילים שהרבה מחפשים(ויש מספיק רשימות שגוגל מפרסמים כל שנה של מילות מפתח שמחפשים הרבה משתמשים.
או שאתה בעצם רוצה את הקהל הממוקד שיכניס לך כסף, אם אתה רוצה למכור אחסונים, אתה תקדם מילות מפתח שיתאימו לקהל היעד הזה ולא תקדם את המילה "פוקימון", למרות שזה יביא לך הרבה תנועה אולי אפילו יותר תנועה מ"אחסון אתרים"(לא בדקתי את הנושא).
מה שAHOY לא הסביר זה שנכון שאם אתה מקדם את המילה "אחסון" ותחפש "אחסון בבאר שבע" אתה יכול להכנס לאינדקס(במקרה והמילות חיפוש מופיעות באתר) אבל מה שהוא לא הסביר זה שאם תקדם את המילים "אחסון בבאר שבע" יהיה הרבה יותר כוח על המילים האלה מאשר רק "אחסון" במקרה הזה נכון לקדם רק את המילה "אחסון" כי למילות מפתח "אחסון בבאר שבע" אין הרבה תחרות, אבל אם תרצה לקדם את המילים "אחסון אתרים" עדיף שתקדם את המילים "אחסון אתרים" מאשר רק את המילה "אחסון" אבל כמו שאמרתי כבר למעלה, הכל תלוי בקהל היעד שאתה רוצה לפנות אליו.
הכומר.
|
אני לא מסכים לחלוטין.
זה נכון שאסטרטגית יותר נכון לבחור מילה כללית שמכסה את השוק כולו, הבעיה היא התחרות והעלות\תועלת.
לכן, במקרים רבים ובפרט של ספקי שירותים מקומיים או מגזריים -
הרבה יותר נכון לקדם צרוף מילים שמפלח את השוק. דוגמא: אם נניח שלקדם את הצרוף "אחסון אתרים" עולה 10 ש"ח ליום, שהם 300 ש"ח חודשי ומזה מגיעים 2 לקוחות של 45 ש"ח חודשי ... הפסדנו. אבל, אם תקדם את הצרוף "אחסון אתרים בבאר שבע" (שהסכמנו שהוא יותר זול) בעלות 3 ש"ח ליום (אני מאמין שזה היחס ולא יותר), שהם 90 ש"ח לחודש ואם יגיעו 2 לקוחות אז אתה מאוזן. מצד שני, בצרוף הראשון יש סיכוי טוב גם ל-100 לקוחות - מה שסביר מאוד שלא יקרה בצרוף השני.
מה שחשוב לזכור זה שאתה חייב להגדיר את השוק שלך ולהתמודד איתו. אם אתה ספק ארצי, תגדיר תקציב שיווק ארצי ואם אתה ספק אזורי, בהתאם. בעולם זה מקובל מאוד שספקי אחסון אתרים עובדים בשוק המקומי שלהם ועושים חייל ... זו לא בושה ואני בטוח שב"ש זקוקה ללא מעט אחסוני אתרים.