קצת סדר בבאלגן -
בעיקרון אין חשיבות למספר המילים וכו', כי הטקסט בקישור נתפס כמקשה אחת. לכן, מעל הקישור פשוט תכניס את הביטוי (מילה, צרוף מילים או משפט) שאותו אתה רוצה לקדם. לדוגמא:
א. אחסון
ב. אחסון אתרים
ג. אחסון אתרים הכי זול בארץ
אז א' יקדם את המילה 'אחסון' ואם יחפשו "אחסון מקררים" גם תעלה בתוצאות ... ב' יקדם את הצירוף "אחסון אתרים" ואם יחפשו 'אחסון מקררים' לא תעלה, אבל אם יחפשו 'אחסון' כן תעלה (סביר שנמוך מאוד) ואילו אם יחפשו 'אחסון אתרים' תעלה וסביר להניח שגבוהה יחסית (זה כבר תלוי בתחרות) ... אותו הדבר גם לגבי ג'.
לסיכום - מעל הקישור תשים אך ורק את המילה\צירוף הישיר שאתה רוצה לקדם ותזכור את המשפט - "תפסת מרובה, לא תפסת"
|