חברים, אני מבקש לרסן כאן את הדיון, למרות שהוא מאוד רגיש.
זה ברור שאף אחד לא רוצה לקחת עליו את האחריות כי במקרה כזה, אחריות - כסף.
מה שכן, אני אתן שתי המלצות לשני הצדדים.
נתחיל עם העסק:
כלל חשוב מאוד למר שאולי קבלה.
הלקוח תמיד צודק ולא משנה מה, אם אתה לא תשנן את זה כמו שצריך, אתה פשוט לא תצליח ואני מדבר איתך מתוך ניסיון של 4 שנים בעניין הזה.
עצה ללקוחות:
במידה ואתם קונים מעסק בפעם הראשונה, מומלץ מאוד לשלם לאותו העסק תשלום רק עבור חודש ראשון, על מנת לבדוק את אמינותו (וזה לא משנה במי מדובר), ככה גם אם תכלאו למצב של אין מוצא, תפסידו הרבה פחות כסף ותגידו לעצמכם תודה שלא קניתם לחצי שנה או לשנה מראש.
אני חושב שהאשכול מיצה את עצמו מספיק.
שאולי.. שים לב, במידה ובפעם הבאה אני אקבל שוב את אותה כמות הפניות שקיבלתי היום על העסק שלכם, האשכול יוקפץ והמשתמשים יורשו לשאול שאלות (כמובן, לא בעניין של הכספים כי מבחינתי הוא סגור).
האשכול ננעל.
|