ציטוט:
נכתב במקור על ידי InS1d3
גם אני הייתי לקוח שלהם אבל אני דאגתי לשמוע את שני הצדדים
כל אחד טוען אחרת
אבל זה לא קשור שאולי השעה את כל האחסונים (גם כאלו שמשלמים כל חודש כמוני למשל )
הוא לא יודע מה הוא עושה ואין לו דרך להתמודד אם הלקוחות הוא לא מנהל טוב
הוא לא מתחבר ,לא זמין בפלאפונים לא בשום דבר
אתה צריך להתפלל כדי למצוא אותו כדי לבקש עזרה בדבר כי קטן
הוא עשה הסכם אם אושר כמו שאושר אמר לי..
וההסכם היה שהוא מביא לו את החברה..בחינם
וכן החברה הכניסה הרבה מאוד כסף שאני בטוח ששאולי אפילו לא עוקב אחרי התשלום כי בטח .. מה אכפת לו ,הוא בראש של לדפוק את כולם אבל להסתכל ולהבחין בפרטים למה שיעשה את זה? הרי זו העבודה הקשה.
בכל מקרה שאולי ,אתה לא יודע לנהל עסק ואין לך עוד ניסיון
אתה בא ומאשים בן אדם שלא קשור בכלל ואני מצדד באושר , לא כי אני מכיר אותו או משהו
אלא כי אני יודע שאתה אישית לא יודע לנהל עסק ושאתה עושה טובה ועוזר..
אז אתה בא בפוזה כאילו אתה חייב למישהו משהו
זו החברה שלך ,אתה התחייבת לאושר שהביא לך את החברה בלי לקחת ממך שקל
התחייבת שתחזיק את כל הלקוחות עד תום תקופת ההתחייבות שלך,אבל בטח למה שתעשה את זה?
ועוד מה אתה מעיז לומר? שאתה משאיר רק את הלקוחות שמשלמים כל חודש
במילים אחרות : "את הנטל( הלקוחות שהתחייבו) אני זורק , אבל את הלקוחות שמשלמים כל חודש לא אכפת לי להשאיר אפילו אם זה לא אני שמביא להם תמיכה ומספק את השירות שמובטח ברגע התשלום"
אתה צריך להתבייש לך שאולי.
ובמקום לבוא ולהאשים אחרים , תתחיל ללמוד איך לנהל עסק כי אתה רחוק מזה מאוד
|
מה יהיה אושר?
מילא היית נותן תגובה עם משתמש אחר אבל אתה מגיב במשתמש שלך?
בתור אחד שבגללו הבלאגן נוצר אני לא חושב שיש לך זכות דיבור...
וכדאי שתפסיק לדבר על עצמך כאילו אתה מישהו אחר.
בכל מקרה,
עוז היקר,
אתה וחבר שלך באת לבקש קבלה,מאיזה כסף אני אמור להנפיק אותה?עבור מה?
זה א',
עבור כל לקוח בעסק מונפקת חבונית מס,עם כל הכבוד אליך אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד אלפי שקלים בשביל טעויות של אחרים,
אני לא יודע מה העבר שלך עם שותפים אבל מן הראוי כשיש לך שותף אתה צריך לסמוך עליו ב100% במיוחד בדברים האלה,ותיראה מה קרה?סמכתי על האדון אושר אלביאליה והפסדתי רק 2,000 ש"ח עבור דומיינים שהוא היה חייב ללקוחות,אושר שם על הלקוחות קצוץ וכשקיבלית את העסק הוא היה בחובות של אלפי שקלים לאנשים.
אני לא יכול לתת לבחור לעשות בעיות ולעבור עליהם בשתיקה,קניתי שרת משלי בין הטובים בארץ בשביל הלקוחות שלי,הבאתי עוד תומכים כדי לתת להם את מירב התמיכה,
ואני מאוד מצטער אני לא משקיע משאבים בשביל אנשים שלא קיבלתי תשלום עבור השירות שהם מקבלים.
משפט ידוע של הלקוחות "את הבעיות שלך תפתור איתו" צר לי להודיע לכם,אתם יכולים לעשות שמיניות באוויר,לפנות למשטרה,לבית המשפט ועדיין לא עברתי על שום חוק במדינת ישראל.
אני איש עסקים,קונה משהו ומוכר לאחרים שירותים שונים ומגוונים,ברגע שאני לא מקבל תשלום עבור השירות אותו אני מספק אני רשאי להפסיק לספק את השירות באופן מיידי וללא התרעה מראש.
ברגע שתוצג לי חשבונית מס מטעם העסק עבור שירות שעליו שילמתם אתם רשאים לדרוש את כל זכויותכם כלקוחות ולקבל את המגיע לכם.
חבל מאוד שכך מסתיים הסיפור,
וכמו שהודעתי בפורום התמיכה של העסק,בתאריך ה-31/12/2007 ימחקו לאלתר כל היוזרים שעבורם לא קיבלתי תשלום.
שבת שלום,
שאולי קבלה.