אוקיי אז השאלה שלי היא כזאת,
האם נראה לך בסדר וראוי להעיף את כל הלקוחות שסגרו עיסקה עם אושר?
וזאת למרות שפה
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=53330 הובטח גם מהצד שלך שלכל הלקוחות לא יפגעו וימשיך כל תקופת ההתחייבות!
ועוד שתי שאלות
האם אני (כלקוח) אשם בזה ששותף שלך העלים ממך רווחים?
והאם אני כלקוח בהווה\עתיד\עבר,אמור לנחש עם איזה בעלים של עסק אני צריך לסגור עיסקה?
לא יודע כי אני יודע שברגע שיש באתר העסק בבעלים כתוב שניים ואני סוגר עם בעל X על חבילה X במחיר Y,אז זה תקף ואם וקרה מצב כזה שאותו הבעלים רימה את השני והחליט בגלל זה לעזוב אז זה לא אשמת הלקוח,כי מבחינת הלקוח הוא סגר עיסקה עם העסק X ולא עם בן אדם Y.
זאת ועוד אני יודע שברגע ויש צוות של עסק\חברה,ברגע שאפילו עובד הכי זוטר עושה טעות במהלך טיפול למשל בלקוח מי שאחראי זה העסק עצמו כי הוא בחר באותו עובד.
ככה אני יודע שפועלים עסקים וחברות אמיתיות!
עריכה:
ושאולי סליחה אבל אתה אשם בזה שאטושר רימה אותך!
כי אתה הייתה עיוור,ראיתי שיש לקוחות כל הזמן עוד ועוד חבילות ואיחסונים נפתחים למה אז לא יתעוררת?
למה לא יתעוררת שאני ועוד חבר באנו לבקש ממך קבלה?!