הרעיון הוא פשוט מאוד. לא פיסיקה אטומית.
לקוח הרוכש אחסון רגיל (לא ריסיילר) , הסבירות שהוא יבצע שימוש של מעל ל 10 GB שואפת כמעט לאפס.
לאומת זאת,
לקוח הרוכש אחסון מסוג ריסיילר , הוא בעצם סוג של חברת אחסון , ומאחר שהלקוח מוכר חשבונות אחסון , אז מדובר על כמות רבה של לקוחות שנמצאים תחת חשבון ריסיילר בודד. זאת אומרת שהסבירות שלקוחות יחדיו יעשו שימוש בשטח האחסון הוא גדול מאוד.
החברה יוצאת מתוך נקודת הנחה שלקוח מסוג רגיל (לא ריסיילר) לא יעשה שימוש מעל ל 10 אחוז משטח האחסון.
לאומת זאת החברה יוצאת מנקודת הנחה שלקוח מסוג ריסיילר כן יעשה שימוש בכל שטח האחסון שהוקצה לו.
|