כמו שהזכרתי קודם, X אחוזי הצלחה אין.
אצל כל לקוח זה תלוי בפעילות שנעשתה על ההארדיסק בזמן/לאחר הפירמוט.
אי אפשר להגדיר X אחוזי הצלחה, תמיד מנסים ללכת על הצד הטוב ביותר.
אם לא נשארו הרבה סיכויי שחזור, תמיד נסביר ללקוח את חומרת המצב לפני שנתחיל בעבודה.
*** NewServ.co.il לא עושה ניסויים על לקוחותיה, ואני גם לא רוצה שתזכיר מילה כזו שוב על העסק.
"משלמים לאחר תוצאות" - אנו מתכוונים שהלקוח ישלם רק על מידע ששוחזר והוא צריך. מידע ששוחזר והלקוח כבר איננו צריך הוא לא ישלם עליו.
מסיבה זו הלקוחות ישלמו אחרי העבודה וכל זאת על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.
תודה על התגובות. סיון.
__________________
הוסטס - כי זה המקום בו גדלתי...
|