ציטוט:
נכתב במקור על ידי sheeze
אני לא לקוח של יס אבל אני לא מצליח להבין איך אלה חדשות טובות. חודש שלם אי אפשר היה לראות טלויזיה כמו שצריך, צריכים להחזיר את דמי המנוי במלואם לאותו חודש ולא לתת מתנה שלאף אחד לא אכפת ממנה.
|
אז זהו, שזה אפילו לא פיצוי.
ציטוט:
עם זאת, ב-yes מדגישים כי לא מדובר בפיצוי, אלא במחווה בלבד מאחר שהם מרגישים צורך ללכת לקראת הלקוחות. בהמשך, נמסר מהחברה, נדבר על פיצוי.
|
ציטוט מהכתבה.
--
אצלי גם היו הפרעות, ואני יודע שזה עצבן קצת, אבל לא היו לי הפרעות ברמה שממש אי אפשר לראות טלוויזיה..
כנ"ל גם לכל מי שאני מכיר שיש לו יס, לא ממש היו לו הפרעות חזקות שהוא בכלל לא יכל לראות טלוויזיה.